Nog één weekje! - Reisverslag uit Schuinesloot, Nederland van Sharon Doldersum - WaarBenJij.nu Nog één weekje! - Reisverslag uit Schuinesloot, Nederland van Sharon Doldersum - WaarBenJij.nu

Nog één weekje!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

13 Februari 2014 | Nederland, Schuinesloot

Volgende week, precies op dit tijdstip, ben ik samen met twee klasgenoten op weg naar Entebbe, Oeganda om daar 3 maanden te blijven! Een vlucht van ruim 10 uur en we hopen rond 22.20 uur aan te komen op het vliegveld. De eerste nacht zullen we daar in de buurt doorbrengen om de volgende dag door te reizen naar Bukomansimbi.

En ik moet zeggen, het begint nu erg spannend te worden, maar ik heb er ook ontzettend veel zin in! De koffers zijn zo goed als ingepakt, spullen bijna compleet en na 8 inentingen hoef ik er nog maar eentje. Dan heb ik er ook wel genoeg gehad dacht ik zo :-)

Samen met mijn twee klasgenoten, Daniëlle en Susan, gaan wij bezig als remedial teachers. Wij gaan 5 dagen in de week naar de basisschool van de stichting UP4S om kinderen te begeleiden die niet goed mee kunnen komen met het niveau van de klas. Ik ben ontzettend benieuwd hoe dat zal gaan.

Ik hoop hier om de zoveel dagen een nieuw verhaal te plaatsen, maarjahh, in Oeganda weet je het maar nooit! Als het goed is hebben wij internet in ons huisje, maar of die altijd beschikbaar is... We zien het vanzelf.

Dit weekend zal ik de laatste spullen bij elkaar rapen en nog 'even' mijn verjaardag vieren (was ik alweer bijna vergeten door Oeganda).

Ik heb in ieder geval ontzettend veel zin in deze ontzettend grote uitdaging!
Liefs!!



  • 13 Februari 2014 - 15:15

    Wilma Beukers-Carbo:

    Hallo Sharon.
    We hebben elkaar pas nog gesproken in de bus naar Hoogeveen.
    Ik ben heel blij dat ik je tijdens je reis naar Oeganda en in Oeganda kan volgen.
    Maak er wat van en geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wilma

  • 15 Februari 2014 - 14:39

    Veronique:

    Hoi Sharon,

    wat leuk om via deze site op de hoogte te blijven. Heel veel succes, ik ga je verhalen zeker volgen. Morgen een fijne verjaardag en vanavond veel plezier met het uitpakken van je originele cadeaus!

    groetjes Veronique

  • 18 Februari 2014 - 09:35

    Sientje:

    Hallo Sharon.
    Surprise

  • 18 Februari 2014 - 09:43

    Sientje:

    Dag Sharon.
    Ook nog van Harte Gefeliciteerd.
    Fijn dat we via deze site kunnen volgen.
    Een goede reis en heel veel plezier en gein gewenst.
    Maar vooral geniet ervan !!!

    Groetjes en een dikke knuffel Sientje

  • 22 Februari 2014 - 09:21

    Ineke Santman :

    Hallo daar,

    Hopelijk een goede reis gehad, en goed aangekomen op plaats van bestemming, spannend allemaal......nu gaat het echt beginnen.
    We wensen jou en je studiegenoten een hele fijne tijd toe en natuurlijk heel veel success met jullie missie.

    Hartelijke groet, familie Santman.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schuinesloot

Sharon

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 16608

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 Mei 2014

Oeganda

Landen bezocht: